Сенсорний розвиток Тема: «Наш веселий друг квадрат»

 

Сенсорний розвиток   

Тема: «Наш веселий друг квадрат»

Програмовий зміст:

Ознайомити дітей з геометричною фігурою — квадратом; вправляти в обстеженні фігури дотиково-руховим і зоровим способом; закріплювати вміння порівнювати предмети, використовуючи прийом накладання. Розвивати довільну увагу, спостережливість. Виховувати позитивне ставлення до занять.

Матеріал: площинне сонечко з паперу, палички для лічби, картки із зображенням кругів та квадратів, набори геометричних фігур.

Хід заняття

 Покажіть дитині зображення  сонечка.

Сонечко на небі сяє —

Яку форму воно має? (Відповідь дитини.)

- Знайди  предмет, який  подібний  до круга.

Круглий м’яч так бойко скаче,

Круглий наш пиріг гарячий,

Кругле завжди колесо —

І у парку, і в авто.

-         Чи є у круга куточки? (Відповідь дитини.)

-         Прокоти  круг.

Круг так весело котився

І раптово зупинився.

Бо зустрівся його брат,

Має він ім’я Квадрат.

Покажіть  дитині квадрат.

-         Знайди  серед геометричних фігур квадрат.

-         Чи подібний круг до квадрата? Чому?

-         Обведемо пальчиком квадрат. Прямо ведемо пальчик, ось куточок, повертаємо пальчик, знов куточок. Покоти  квадрат. Чому він не котиться?

-         Наклади  круг на квадрат. Як багато куточків! Я порахую куточки: один, два, три, чотири. (Покажіть куточки.)

-         Скільки куточків? (Чотири)

-         Квадрат не котиться, бо йому заважають куточки. А в круга куточків немає, він котиться.

-         Які предмети подібні до квадрата? (Відповідь  дитини.)

Наш квадрат — фігура вправна,

Кубик він, картина гарна.

Печиво смачне квадратне,

Без даху — квадратна хата.

Так, кута всього чотири,

Сторони фігури рівні.

 

-         Покладіть на столі картки із зображенням кругів та квадратів, набори геометричних фігур.

-         Знайди картку, на якій зображені квадрати.

-         Що можна сказати про круги та квадрати?

Якщо дитина помиляється, можна запропонувати перевірити правильність виконання завдання, використовуючи прийом накладання.

А тепер скажи мені,

Схожі ці фігури? (Ні)

-         Чим відрізняється круг від квадрата?

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

розвиток сенсорних здібностей дітей раннього віку. Завдання: продовжувати знайомити дітей з чотирма основними кольорами (червоний, синій, зелений, жовтий); формувати вміння правильно знаходити для кожного грибочка відповідну за кольором «галявину»; розвивати мовну активність, увагу, дрібну моторику рук, виховувати посидючість, цілеспрямованість, доброзичливе ставлення до однолітків

Ознайомлення з соціумом Тема: «До рідного краю лелеки летять»