Сенсорний розвиток Тема: «Наш веселий друг квадрат»
Сенсорний
розвиток
Тема: «Наш веселий друг квадрат»
Програмовий зміст:
Ознайомити дітей з геометричною фігурою — квадратом;
вправляти в обстеженні фігури дотиково-руховим і зоровим способом; закріплювати
вміння порівнювати предмети, використовуючи прийом накладання. Розвивати
довільну увагу, спостережливість. Виховувати позитивне ставлення до занять.
Матеріал: площинне сонечко з паперу, палички для
лічби, картки із зображенням кругів та квадратів, набори геометричних фігур.
Хід заняття
Покажіть дитині зображення сонечка.
Сонечко на небі сяє —
Яку форму воно має? (Відповідь дитини.)
- Знайди
предмет, який подібний до круга.
Круглий м’яч так бойко скаче,
Круглий наш пиріг гарячий,
Кругле завжди колесо —
І у парку, і в авто.
- Чи є у
круга куточки? (Відповідь
дитини.)
- Прокоти круг.
Круг так весело котився
І раптово зупинився.
Бо зустрівся його брат,
Має він ім’я Квадрат.
Покажіть дитині
квадрат.
- Знайди серед геометричних фігур квадрат.
- Чи
подібний круг до квадрата? Чому?
- Обведемо
пальчиком квадрат. Прямо ведемо пальчик, ось куточок, повертаємо пальчик, знов
куточок. Покоти квадрат. Чому він не котиться?
- Наклади круг на квадрат. Як багато куточків! Я порахую
куточки: один, два, три, чотири. (Покажіть куточки.)
- Скільки
куточків? (Чотири)
- Квадрат
не котиться, бо йому заважають куточки. А в круга куточків немає, він котиться.
- Які
предмети подібні до квадрата? (Відповідь дитини.)
Наш квадрат — фігура вправна,
Кубик він, картина гарна.
Печиво смачне квадратне,
Без даху — квадратна хата.
Так, кута всього чотири,
Сторони фігури рівні.
- Покладіть на столі картки із зображенням
кругів та квадратів, набори геометричних фігур.
- Знайди картку, на якій зображені квадрати.
- Що
можна сказати про круги та квадрати?
Якщо дитина
помиляється, можна
запропонувати перевірити правильність виконання завдання, використовуючи прийом
накладання.
А тепер скажи
мені,
Схожі ці фігури? (Ні)
- Чим
відрізняється круг від квадрата?
Комментарии
Отправить комментарий